Сабақтың негізгі құрылымы.

Қазіргі сабақтың негізгі этаптары

Ұйымдастыру бөлiмi

Үй тапсырмасын тексеру

Жаңа сабақты меңгеру алтындағы бiлiм мен бiлiгiн тексеру

Оқушылар алтында сабақ мақсатын қою.

Жаңа ақпаратты қабылдау мен тұжырымдауты ұйымдастыру. Түсiнiктi алғаш тексеру.  

Ақпаратты қайта айту және оның қолданнылатын жаттығулары арқилы iс- әрекеттің түрлерiн меңгертудi ұйымдастыру.  

Алдында алған бiлiм мен бiлiкке сәйкес бiлiмнiң шығармашылық түрде қолданнылуы мен меңгерiлуiн проблемалық тақырыптарты шешу арқилы ұйымдастыру.

Сабақта  алғанын меңгеру және оны алдында алған бiлiм жүйесiне қосу .

Оқушы мен мұғалiмнiң оқу әрекетiнiң нәтижесiн  бақылау.

 Келесi сабаққа үй тапсырмасын беру. Сабақты қорытындылау.

Сабақтың негізгі компоненттері

1. Ұйымдастырушылық- сабақ бойы сыныпты ұйымдастыру, оқушылартың сабаққа дайындығы, тәртіп.

2. Мақсаттылық- оқушылар алдына сабақ мақсаты мен оның жеке кезеңдерінің мақсатын қою.

3. Ынталантырушылық – оқылатын оқу материалының берілген тақырып бойынша да, жалпы курс бойынша да  маңыздылығын аннықтау.

 4. Коммуникативтілік – мұғалімнің сыныппен  қарым-қатынас  деңгейі.

5. Мазмұндық – оқылатын, бекітілетін, қайталанатын, өзіндік жұмыстар және т.с.с. материалдарты таңдау.

 6. Технологиялық – сабақ типіне, берілген тақырыпқа, берілген сыныпқа карнап тиімді оқыту түрін, әдісі мен тәсілдерін таңдау.

7. Бақылау – бағалаушылық – сабақтағы оқушы іс-әрекетін бағалауда оны белсенділікке ынталантыру, таннымтық қызығушылығын дамыту үшін пайдалану, қолдану.

8. Аналитикалық (талдау) – сабақты қорытынтылау, сабақтағы оқушылар іс-әрекетін талдау, сабақты ұйымдастыру бойынша өз әрекетінің нәтижесін талдау.

 Сабақты жоспарлау және мұғалімнің оны дайындау кезеңдері

1. Бөлім немсе тақырып бойынша сабақтар жүйесін жасау, құрастыру;

2. Бағдарлама негізінде, әдістемелік құралдар, оқулық және қосымша әдебиеттер бойынша сабақтың үш мақсатын аннықтау;

 3. Сабақтағы оқу материалының тиімді мазұныне аннықтау, оны бірқатар тірек бөлімге бөлу, дидактикалық өңдеу;

4. Сабақта оқушы түсініп, есте сақтауы тиіс негізгі материалды бөліп алу;

5. Сабақтың оқу міндеттерін тұжырымдау;

 6. Сабақ құрылымын жасау, оның типін, тиімді әдістер мен тәсілдерін аннықтау;

 7. Пәнаралық байланныс пен сабақта оны пайдалану әдістерін аннықтау;

 8. Сабақтың барлық кезеңдеріндегі, әсіресе стандарты емес жағдайларындағы оқушы мен мұғалімнің барлық іс-әрекетін жоспарлау;

9. Сабақтың дидактикалық құралдарын таңдау;

10. Техникалық оқу құралдары мен құрал-жабтықтарты тексеру;

11. Мұғалімнің тақтаға сызып, жазатындары мен оқушылартың тақтада немесе дәптерлерінде орындайтын ұқсас жұмыстарын жоспарлау;

12. Сабақтағы оқушылартың өзіндік жұмысының түрі мен тиімді көлемін аннықтау;

13. Үйде және сыныпта алған білімді бекіту, білімді жинақтау және жүйелеу түрі мен әдісін таңдау; 14. Білім, білік, дағдысы олартың қалыптасу деңгейіне сәйкес әдістермен тексерілетін оқушылартың тізімін жасау, үй тапсырмасының түрі мен көлемін  аннықтау;

15. Сабақты қорытынтылау түрін ойластыру.

 

kaz

Колледждің ішкі жүйесі

Байланыс

Адрес: Шымкент қ.
А.Байтурсынов көшесі
ғимарат №23
телефон: 8 (7252) 21-28-43
Email: kep_dos@mail.ru

Пайдалы сілтемелер

Copyright © knt-d 2019. Все права защищены.
политика конфиденциальности условия